15 септември 2007

За очите

Очите са прозорец на душата. Прозорец към нея от трето измерение. Един поглед към очиче означава много повече от множество думи, които или малко означават, или са лъжливи. Лъжливите люде избягват прекия поглед. Мнозина са такива. Но това избягване не е абсолютен показател за лъжливост. Не. Срамежливите люде също избягват да гледат пряко. Забележете снимките, които сте направили със приятелите си, когато гледат пряко в обектива. Даже и по снимките можете да разберете какво представляват. Има "стъклени погледи". Те даже те гледат пряко, но са стъклени. Това са ОПовете. Зомбита. Никога не давам доверието си на човек, който или избягва прекия поглед, или погледа му е "стъклен".

Погледнал съм в дъното на очите на Стефан Чолаков - Чоли. Преди години. Този човек принадлежи към ХОРската раса. За него съм готов да направя всичко. Абсолютно съм уверен, че и той е готов на същото за мен. Виждал съм много "чифтове" очи. Много. Малцина са си задавали въпроса (май не са малцина, но...) защо човек има чифт очи, уши, ръце крака. И защо носа (ама не чифутския - арменците също са с големи носове - нали Агоп?), устата, и пениса/вагината са единични? Ще ви подскажа - давам ви джокер. Дуализъм! Изводите? Ами за мислещите със собствения си мозък (ама ченгенца-кученца, недейте се напряга, защото да не се повредите нещо от напрягане, и не ставайте без да сте повикани поименно) не е труден извода. Труден би бил за тъпандурите©, защото не са слезли от капандурите. И за мутрите. Но вече те не се наричат мутри, а физиономии. Колко са красиви вие сами си знаете. И като стана въпрос за мутри се сетих за дуализма ми при тяхното определение като животински вид.
Ами чудя се те дали са врат на ланец или ланец на врат...



©2007 Цар Кару І