17 септември 2007

Защо ли Инди има тези предчувствия? И откъде идват сънищата и?

Как тя знае, че New Orleans ще бъде разрушен? И то от бомба. И как го е знаела години преди урагана Катрина да нанесе пораженията си? И как е имала предчувствията за 911? ОК, за 911 аз също имах предчувствия. Е, не знаех, че е е в Джу Йорк, но в момента когато самолетите са ударили барачките (Кулите) почувствах облекчение. И невероятно спокойствие. По-късно, когато пуснах CNN разбрах причината. Но как може Инди (Indy) да знае даже и датата 15.10.2007? И абсолютно уверено да говори за пристанищата на San Francisco, Seattle, Corpus Christi, Boston и New York Harb. И говори за 100 000 жертви.Говори също и за атака в Израел, по същото време. Но изглежда ционисткото правителство не желае много собствени жертви. Естествено Израел ще обвини Иран и Сирия, заедно с Ливан. И ще бъде обявено военно положение. И в Сащ, и в Израел, Иран, Сирия. С други думи - Започва се. 911 беше началото на края. Сега сме по средата на това начало. Не остана - още 4 години и малко от горе. Но ще бъде трудно. Много трудно. Но да продължим с предчувствията на Инди. Тя говори за Страх и Пропаганда.За бомбардирането на Иран и Сирия на 17-10-2007. И за повече от 1 млн. жертви.За разрушаването на Golden Gate Bridge и The Statue of Liberty. И за падането на Сирия. Да, това вече го знаем. Самия края ни е известен в детайли. Ще бъде голямо шоу. Толкова го чакахме. И приятели, не забравяйте - Никакъв Страх

3 коментара:

Анонимен каза...

Здравей Каруцарю,

Видях, че си влизал в моя блог и много съжалявам, че не си могъл да отвориш страниците, но всичко така го правят вече, че да има човек максимум трудности. Преди като слагах адреси, те можеха автоматически да се отварят и директно, сега вече почти всичко блокират.

Но сега си позволявам да те безпокоя с един въпрос. Сега при мен е почти 22,00 часа в Швейцария и влезох във форума на Всеки ден, където имаше твои мнения, на които реагирах в твой дух, естествено, но ми се струва, все пак, че някой друг те е копирал и се представя за теб. Не че е много важно, но аз съм се посветила на методично разкриване методите на манипулацията и психоконтрола, тъй като така или иначе не мога да правя друга, тъй като са ме изолирали от света и са под тотален 24 часов контрол, пълен ужас. Та като момиче врачанка, все гледам да има някаква полза поне от цялото това нечувано мъчение и реших да ги изучавам и аз под лупа и като гледам аз май знам повече за тях, отколкото те за мене, нищо че са цяла армия без преувеличение, които са се запецнали и се въртят около мене като глутница вълци. Като гледам, нещо точно на принципа на вълчата глутница все повече и повече затварят кръгъ и се приближават към сърничкатаа. Въй изкарах се сърничка.
Това за майтап, жертвата и то каква, тука считай че съм изкарала една много файтонджийска от тип Чоли Боли.

Ето това е, ако не ти е особено неприятно и не те е страх, защото 99 процента от хората или не им дават или ги е страх да ми пишат, по заповед на щуката, за да им върви излолацията задължителна при манипулацията, може да ми отговориш.

Колкото до Пипи много съжалявам, но все пак има нещо гнило в тази работа, защо чак сега се раздухва неговото изчезване. Просто надушвам нещо гнило, но не знам какво, но сигурно ще си излезе в най-скоро време.

Пожелавам ти всичко добро.

Надежда Джамбазова с форумен псевдоним Данко

След като затвориха страницата на Чолака, където си складирвах мненията с много смайлис като подкрепа на казаното, убиха Данко фактически и вече не го изполвувам. Имаха нахалството да ги трият, когато ги запаметявах при мен, но накрая му намериха цаката, видяха какво мисля издъно и кръцнаха страницата, та и Чолака пострада.
Чолака е готин, но за огромно съжаление се поддава на манипулациите твърде лесно и доста е разнебитен психически, което не е негова вина, естествено. Той вече не ме обича, защото забрави най-главното правило на манипулаторите да пускат пълна дезинформация, за да не се съюзяват с хората, които ги виждат във вярната светлина. Иди докажи, ако си нямаш работа, че не си камила.
Не съдеше за мен по това, което пиша и на него и във форумите, а това, което му спуснаха веднага, защото моята изолация се оказва изключително важна за тях. Естествено и неговата изолация също е важна и така омагьосания кръг се затваря и разделението между хората, които не са тъпандури остава.

Поне се уверих, че ги гони шубе от думите и образите, което пък означава, че не са толкова силни за колкото се взимат и точно това трябва да се използува от хората, за да се отърват един път завинаги от игото.
Освен това според моите съвсем лични впечатление, всиките са изключително голями маняци в пълния смисъл на тази дума и това е много голям минус за тях, който би трябвало да бъде използуван, но за сега всичко живо залега и им се кланя на тия абсолютни откачалки, които се занимават с психо-контрол не само над хората, но и над цялото общество като цяло.

Но в тази връзка съм страшен песиимис, поради това, че не съм срещнала за цял един живот от почти 60-ет години, който да не се е оставил да го впримчат и в последна сметка да не се остави от жертва да стане палач. Може и да имза, но аз не познавам такива, дано да има, но сигурно са изключително малко. Аз съм от тях и нямам никакво намерение да се предавам каквото и да става, загубих каквото и да е чувство за страх и ще пердаша до последния си дъх, но на тия изроди няма да се дам никога и за нищо на света.

Извинявай, че си позволих да пиша толкова много, но аз съм в пълна изолация и много рядко имам възможност да си пиша някой, който поне ги разбира нещата, ако не друго, евентуално.

Не съм сигурна даже, че ще получиш този месаж, а ако получиш, значи така те са го искали и ще трябва да си задавам много въпроси защо са го пропуснали пред ситната цедка. Нищо аз съм свикнала вече да си водя статистика и анализ на всичко, което става, принудена съм, за да свържа всички абсолютно всички пъзли от картинката и това е единственото нещо, което ме интересува. Много директно говоря и това не харесва, на хората, които има какво да крият и е най-бързият ми начин да разбера, с кой си имам работа.


С Елтимир след разменени няколко имейла ми стана безпределно ясно, че от жертва са го направили палач и е заобиколен само от такива, като него, които леко го държат в исканата посока. Въобще пълен цирк е с тия Воини на Тангра. Аз писах много за тях още преди две години, когато така да се каже ги разконспиририх, но тогава дори Чоли не ми вярваше, но после дойде до същия извод.

Та такива ми работи друже.

Този път наистина чао.

http://www.vsekiden.com/news.php?topic=1&id=18732

Това е въпросния форум и твоите мнения, на които само аз ти отговарям там, ти ще се сетиш, че съм аз. Не се подписвам с Данко защото не ми пускат мнението, но по стила се разбира.


П.П. Ако наистина си във Финландия, както четох някъде за теб, сигурно при Воините с мишите опашки, сигурно не ти е лесно. Поне на мен ми се видя много неуютна страна, но за един ден не може да се почувствува толкова.

Ех, най-добре беше всички да сме си в родината, защото там и стените помагат, а в чужбина всички стени имат уши, а хората нямат сърца и души. Много лоша работа е, че ни разхвърлика по света, за да ни тепат поеденично, а тези които останаха да ги избиват на талази по всички правила на полуприкрития геносид.

Ооо, аз прекалих наистина вече.

Анонимен каза...

Препратих ви моя месаж, който ви пратих по имейла, за да съм сигурна, че ще го прочетете, нищо повече.

enkade.blogspot.com

Анонимен каза...

Допълвам се с вашия собствен апел като ви цитарам:

"И приятели, не забравяйте - Никакъв Страх"

enkade.blogspot.com