29 декември 2007

За синтезаторите и реалностите

За синтезаторите и реалностите

Знаете ли какво означава музикален синтезатор? Онези с клавиатура и много копчета по тях.
А знаете ли на какъв принцип работят? Не, че е задължително да знаете... Но ако сте любопитни или любознателни можете да научите това като прочетете инфото по-долу.

Източник на звук не само при синтезаторите, а и при всичко е осцилатора (OSCILLATE англ. - клатя се, люлея се, трептя). При струнните инструменти това са струните. При синтезаторите това си е осцилатора - източника на звук. Следват форми и филтри за да се постигне нужния звук. Първите синтезатори са били аналогови. При тях всичко - започвайки от осцилаторите до филтрите е било механично и материално.

Били са (и до днес) скъпи в парично изражение. И как няма да бъдат - всеки синтезатор е бил уникален - неповторим. Защото било невъзможно да се направят две еднакви, абсолютно еднакви части от тях. А щом не може да има два еднакви осцилатора (които да звучат еднакво), то и не може да има два еднакви синтезатора. С други думи - уникалност. Като при хората. И не е било възможно да се произведат в достатъчно количество за да задоволят търсенето им - трябвало да се чака (или да се произведат, или да се спечелят парите за покупката) - но не знам дали 9 месеца както си е при ХОРата.

Така и не успях да настрой два аналогови синтезатора да звучат по един и същи начин. Беше невъзможно. Не можеха да се "щампират".
Докато с "проблема" не се заеха едни с рязани мозъци ли беше, чорчета ли беше - не си спомням. Но разрешиха проблема със "щампирането". Направиха дигитални (цифрови) синтезатори. И не само тях... (Но това е друга тема)
При дигиталните синтезатори осцилатора не е механичен (електричен), а е чип. На чипа се записва вълновата форма и оттам се обработва от филтри и форми. Как става това - биха попитали по-любознателните. Ами много лесно.

Да предположим, че ни трябва вълнова форма на концертно пиано. Слагаме пред пианото микрофон, него го "мушкаме" в РС, "удряме" диалетански няколко клавиша за проба (най-успешно е Котешкия марш), в РСто записваме вълновата форма (ама не в МР3 защото този кодекс (а не кодек както се изразяват тъпандурите©) "реже" ниските и високи честоти) и я "лашкаме" в чип. Този чип го слагаме в РС (с доста поорязани възможности), РСто в кутия с клавиши - и сме готови. Дигиталния синтезатор е готов. Аааа, да не забравя надписа - слагаме Ямаха (може и Осака - има ли значение - те всички звучат еднакво) - и сме "Кой сега е №1?". Щампата е готова.

Това, че всички дигитални синтезатори звучат еднакво не го знаят само мангалите от Шекер махала, но не съм много сигурен дали не го знаят. Щот са убразовани вече - може и да го знаят. И как няма да звучат еднакво - начи чиповете им са едни и същи.
В момент на прозрение разбрах дълбокоумната препоръка на Негово Малоумно Нищожество Мадридското Недоразумение ДА СИ СМЕНИМ ЧИПОВЕТЕ. Щото сме били на аналогови осцилатори и сме звучали различно и уникално. Щампа трябвало да има. Щампа във всичко. От религиите до съкровените лични чувства. И не се наричало глобализация, а щамполизация©. С чип.

Щото като си имаш чип всичко ти е уредено. И няма значение дали си от Кришна, Мормон (с еднакви черни костюми и запотени чела), Йеховист (със Стражева кула в ръка), или - да не ги изброявам всичките - всички те са продукт на Щамполизацията©. Като споменах кришнатите се сетих виц на темата - как е Весела Коледа по кришнатски:
Merry Christmas, Merry Christmas
Merry, Merry, Christmas, Christmas

Щамполизацията© е голяма работа. Започнала е преди доста време във Вавилон (Вавилонския Талмуд), Йерусалем, преселила се е във Ватикана (с малко разклонение в Константинопол), Британия, по-късно в САЩ чрез Пекин сега е в целия свят. Чипове има много - не се блъскайте - Щамполизацията© няма да ви подмине. Няма да останете валат (без ръка). Щамполизацията© е замислена за Голям Шлем (термини от бриджа), но дали ще стигне до жус лично аз се съмнявам. Заради фактора аналогови осцилатори. Те съществуват. Колкото и да не им се иска на щамполизаторите©. А те си мислят, че са почукали на Небесната Порта и са хванали за рязания пенис йЕхова.

Алоуу, рязаните тъпандури© - йЕхова има клитор - щото е в женски род вашето демонче. Би трябвало да знаете, че жените и банкоматите дават на този, който има. А вие вашето сте го изрязали. И нямате какво да дадете. Щото хартиените пари не стават за ядене. Чиповете също...

А за мутрите - ограбвачи на вашата реалност - По щампите ще ги познаете. И по чиповете...


©2007 Цар Кару I

4 коментара:

Анонимен каза...

Здравей Каруцарю,

С голям кеф прочетох последното ти изложение.

Човече, я кажи нещо само на мен, как може да се блокирват вълните на психотронните генератори,
защото знам, че само ние българите можеме да измислим нещо по въпроса за да не ни стигат, поне с пълна силна. Това вслучай, че имаш някоя идея или някой друг, който би прочел това послание.
Освен това дай и една идея как как да накарам копелетата да не ми влизат в апартамента, когато ме няма. Никакви аларми не помагат, винаги когато се върна ги намирам изключени от действие. Става въпрос за нещо много просто, което дори и да не ги спре, да се разбере, че са били вътре. Тия Гад-ини и Моше-нници от нищо не се притесняват, но все пак знам, че не им приятно, когато направя така, че разбирам че са влизали още на вратата.По принцип аз винаги разбирам, защото намирам някои липси, всичко наблъскано с незнам какви отрови в хладилника и козметиката в банята, а дрехите ми изпомазани, което предизвиква страшни червени обриви по кожата.
Представи си само, имам си на етажа един еничар гад-ина от гнездото на осите с името Барби, въобще много весело, не е за описване, барабар с името. Дори аз не съм в състояние изцяло да предам ужасите, които стават тука.Нещо ме задържа, сигурно все пак успяват да ме настройват по-малко на друга вълна.
Но така или иначе на никой не му пука, но ако имаш някоя идейка по моите въпроси, ще ти бъда много благодарна, нещо съм блокирала по въпроса, макар че обикновенно ми бъка главата от всякакви идеи, но когато е за мен лично, не чак толкова.

Е,това е за сега.
Много поздрави и приятни празници.

Надежда
http://enkade.blogspot.com/

Цар Кару Ⅰ каза...

Здравей
За обривите - прочети от библията книгата на Йов - вътре в едно изречение се "крие" разрешението. Проблема от пси генераторите е сложен - защита има, но не може да се опише с думи, а с понятия. Елифас Леви има инфо за проблема, но той трябва да се чете "под лупа" защото често казва обратното на това, което трябва да се направи. От написаното от теб разбирам, че при теб си е пълно шоу. Посрещай всичко с усмивка и насмешка и ще видиш резултата върху околните. До колкото разбирам теб се опитват да те направят "хибриден синтезатор" - полуаналогов - полудигитален. Нещо от сорта Nord Lead Synth, който е много добър по моя преценка, но си остава заразен от дигиталното. Другото, което ми идва наум в твоя случай е да си купиш аналогова стереосистема (все-още се продават, но цената им е скъпичка), да си запишеш на CD от нета будиската мантра Ом и да си я пускаш непрекъснато - повярвай ми - твоите Барбита ще избягат далеч като хлебарки от Raid.
За Чоли не си права, пък и аз никога не пиша в Всеки Ден (или какви още дни бяха?). По въпроса за моите имитатори-тъпанзурчета© съм писал по-надолу в блога си.
Привет

Анонимен каза...

Здравей Кар-у-царю,

Написах ти много дълъг отговор, но ми го изтриха. От няколко дена ми блокирват всичко, дори и писането.
Благодаря ти за съветите, но все пак да ти кажа, че какво ме впечатли, както съм си и свикнала директно да говоря. Правиш добър анализ, но в него не личи нищо, абсолютно нищо като съчувствие или какъвто и да е дори лек намек на възмущение или каквото и да е човешко отношение. Може би не се изразявам точно, но мисля, че ти разбираш какво искам да каже. Мисля, че би трябвало да си направиш и едно анализче и на теб самия.Не го казвам с цел да те настроя лошо или да те обидя, просто ме безпокои и толкоз, нищо повече, освен добър помисъл за теб.

Колкото до Чолаков, той няма грешка, но както и друг път съм го казвала той е прекалено много, точно поради това е подложен на психо-контрол и въздействия особено мощно.Много естествено, че това е оказало не малко изменения върху персонажа му.Просто няма начин, но го държат все още жив, защото искат да успеят да го смачкат напълно, защото върху жертви като нас се учат, как да смачкват хората и ги подчиняват изцяло на сатаните.Колкото повече им се противопоставяш, толкова повече им ставаш интересен и толкова повече упражняват контрол върху теб. За плазмодиите, не си правят такъв труд, просто си ги оставят да си лазят в краката им, но кротко без да лазат по нагоре.

Все пак бих искала да знам мнението ти, защо според теб искат да ме направят полудигитална системка и каква им е крайната цел на заниманието.Защо не изцяло, а полу, или им е ясно че от мен дига-мига не става.

Страшно съжалявам че ми изтриха предния месаж,бях ти написала нещо много интересно, но нямам вече силми много съм ядосана да го повтарям.

Е, това е и не се сърди, аз държа много да кажа това което мисля, защото имам алергия от фалшификати и фалшиви хора, та държа да не съм и аз такава.

Привет
Надежда

Анонимен каза...

http://xnetbg.com/new/blogs/alienhorus/?p=4

Много интересно и с много неизвестни, но не е лесно да се открие голямата истина.
Който търси намира, иначе ще продължава висшата манипулация за низсшата популация на земята, която явно е твърде многобройна и превърната в овча блееща маса.

Надежда

http://enkade.blogspot.com/