13 януари 2012

PUMPKIN'S ANTHEM

Химн на Тиквата

Аз съм Тиквеник и банкянска
кучка мене е родила;
с топка и филия с мас обилна,
тъпата ми мутра ми е мила.

Аз съм Тиквеник. Обичам
наште ГЪРБове мутряшки,
павиан да ме наричат -
първа радост е за мене.

Аз съм Тиквеник - "Свободно",
в край печенезки аз живея,
всичко малоумно, родно,
любя, тача, и милея.

Аз съм Тиквеник, отраснах
в дни мутряшки - славно време,
син съм на шабес-гои,
син съм на безумно племе.

Каруцар Вазов©2012
(петък 13ти - ден на Тиквата)

4 коментара:

Monolith каза...

Каруцар, тъкмо се зарадвах, че отново си започнал да пишеш. После обаче видях какво точно си написал и ми стана гадно.

Разбери, че от Бойко по-добър за България в момента няма. А и следващият мандат пак е добре да е той. Иначе какво - по-добре ли мислиш че ще е, ако се върнат комунистите, Доган или Костов на власт?

Волен сам нищо не може да направи и най-добре е да подкрепя Борисов, като му дава от време на време добри идеи.

Анонимен каза...

хахаха браво добре пренаписано!Отдавна не си писал!Честита ти нова година(поредна)жив,здрав и курав.Язък че на Гет и Солето им затриха блоговте(мутристан се цивилизова в тиквостан)

Цар Кару Ⅰ каза...

:) Отговарям отзад напред :)
Анонимен, "честита" като термин произлиза от "Чест" (производно на това е "честност") - качество принадлежащо (изключително) на ХОРата, които пък на територията бЪлгария (т.нар. Тиквостан - банкянска губерния) (и глобално) са нищожно малцинство (към което имам претенциите да принадлежа). Искрено ти желая да посрещнеш с Чест и Достойнство това, което има да дойде през "прословутата" 2012 година. :) Сола не съм го мяркал из нета - нищо чудно от Митраист да е станал Мутроист (предвид средата от кокершпаньоли сред която обитава). Гет_а още не може да смели факта, че синоним на Кали юга е Държавата (създадена на 16 февруари 3102г. пр.н.е. (от мингиянина Кришна)

Monolith, :) нещо си зациклил в щампите...:) РАзУМа е това "нещо", което отличава Човек (от рода на ХОРата) от животинския свят. Шабес-гоя боко тиквата (банкянска) няма Разум. Нито неговата проява - Съвест. (Предполагам, че не знаеш какво означава шабес-гой - Google няма да ти помогне особено) Тиквата е един примитивен Alfa Male, роден водач - да, но интелект - нула. Резултатите от лидерството на такива "водачи" има достатъчно в Историята (даже и да се върнем до Френската революция, Робеспиер - Дантон, Ленин - Сталин, и т.н. сволочи). (Дантон е единствения достоен, по своему "честен" с идеите си, но не достатъчно образован. Бил е кумира на Наполеон.)
"Сатурн изяжда децата си" се превежда "Историята се повтаря фрактално". Тиран-философ (по Платон) е илюзия на Мая. И съответно никога няма да стане реалност. Разума е Свобода, тъпотията (на турскосериалогледащите и Винету_четящите) е фрактална смърт. Тъпотията нееднозначно е злина. А боко тиквата несъмнено е счупил тъпомера (с помощта на адютанта си цвъчко нааканофф).
Но това е абсолютно в реда на нещата - юдеите винаги избират за шабес-гои тъпомеросчупвачи... хехе :)

Анонимен каза...

Шабесгой - определение на руски, но се разбира и без превод -
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B3%D0%BE%D0%B9

Интересно определение за Тиквата - прави се на господар у нас а в чужбина е Шабесгой !